[VIDEO] “Rasa Macam Nak Gil4,” -DS Aliff Kongsi Rasa Panik, Anak Terlepas Dari Pandangan, Di Shah Alam!

Usahawan dan penyanyi Datuk Seri Aliff Syukri mulai panik dan cem4s apabila anak perempuannya, Qadejah El Zahra terlepas dari gengamannya.

Kisahnya bermula apabila Aliff, Qadejah dan beberapa orang pembantunya sedang bersiar-siar di perkarangan Stadium Shah Alam petang tadi. 

“Siapa ada pengalaman yg sama hilang anak di pasar?? sila sharekan pengalaman anda di ruangan komen di bawah… .

“Kami penik dan cemas nya allah je tau…pagi ni gi pasar nak beli brg dapur tmpat mula2 saya berniaga di sini dan saya bawa semua anak2 dan 4org maid… 

“Saya dan masa gi sy cess paling hppy sbb nak beli baju, dan mainan dan tiba2 kelibat cess hilang dr kami habislah smua sy bising.. masa tu kami rasa mcm nak gil4 tadi lagi berlari cari anak tunggal kesayangan kami.

Bagaimanapun, Qadejah ditemui dalam keadaan baik dan selamat dengan bantuan orang awam.

“Wife sy dan sy cari @qadejah_terlajaklaris hilang di pasar stadium shah alam..nasib baik x kena colek😢😢 ada org awam jaga dia sambil dia mengelupur ketakutan,” tulis Aliff. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

siapa ada pengalaman yg sama hilang anak di pasar?? sila sharekan pengalaman anda di ruangan komen di bawah… . . . kami penik dan cemas hanya allah je tau…pagi ni gi pasar nak beli brg dapur tmpat mula2 saya berniaga di sini dan saya bawa semua anak2 dan 4org maid… saya dan masa gi sy cess paling hppy sbb nak beli baju, dan mainan dan tiba2 kelibat cess hilang dr kami habislah smua sy bising.. masa tu kami mcm nak gila tadi lagi berlari cari anak tunggal kesayangan kami… wife sy dan sy cari @qadejah_terlajaklaris hilang di pasar stadium shah alam..nasib baik x kena colek😢😢 ada org awam jaga dia sambil dia mengelupur ketakutan.. (sambungan vedio ni ada di youtube tvterlajaklaris) . . tudung sarung ces dan wife sy dari @cloverush

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Menerusi video berkenaan, reaksi kanak-kanak berusia sembilan tahun itu menagis ketakutan akibat situasi tersebut (hilang dari pandangan Aliff). 

Sehingga kini, video tersebut telah mendapat lebih 200,000 tontonan selepas dimuat naik Aliff sebentar tadi. 

Video: IG Aliff 

Majlis yang tiada seri walaupun berjuta saya habis – Aliff Syukri menangis

Kasih ibu membawa ke syurga, kasih ayah kekal tersemat di hati.

Jika sebelum ini usahawan terkenal, Datuk Alif Syukri sering menunjukkan karakter yang happy-go-lucky dan gil4-gil4, namun air matanya tumpah tatkala melihat video ayahnya pada majlis makan malam Aliff Syukri (AS) Legacy di sebuah hotel terkemuka di ibu kota semalam.

Menerusi entri yang dimuat naik pengasas kosmetik itu dalam instagram miliknya, Aliff meluahkan rasa sedihnya tentang kehilangan bapa sejak Februari lalu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

majlis yg tiada seri walapun berjuta2 saya habis😢😢😢 vedio ni wife sy buat kejutan kat saya dan menyebabkan sy terus rasa lemah😢😢😢 sbb tu ada pic sy menangis yg menjadi persoalan.. . . sy rasa …Semalam di malam gala saya rasa keseorangan…biasanya bila ada majlis yg besar mcm ni pasti ada abah saya dtg dari kampung dan sy akan beri duduk di meja vvvvip……..kata2 abah saya yg sentiasa mendoakan kejayaan saya terngiang2 di telinga saya….sampai sy rasa sugol . Alangkah indah kalau abah ada semalam meraikan kejayaan saya.. tapi mungkin x akan berlaku kecuali di dlm mimpi……saya sentiasa mendoakan abah tenang dan bahgia di alam sana mudahan Roh abah di tempatkan di kalangan mereka yg beramal soleh…Al Fatihah.. kri syg abah.. . . siapa yg hadir majlis semalam shaja tau mcm mana keadaan majlis semalam bila vedio ni dipasang😢apa perasaan anda??

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

“Majlis yang tiada seri walaupun berjuta-juta saya habis. Video ini isteri saya buat kejutan kat saya dan menyebabkan saya terus rasa lemah…sebab tu ada foto saya menangis yang menjadi persoalan.

“Saya rasa….semalam di malam gala, saya rasa keseorangan…biasanya bila ada majlis yang besar macam ni, pasti ada abah datang dari kampung dan saya akan beri duduk di meja VVIP.

“Kata-kata abah saya yang sentiasa mendoakan kejayaan saya terngiang-ngiang di telinga saya….sampai saya rasa sugul,” tulis Aliff.

Video yang ditayangkan memperlihatkan kasih sayang di antara seorang anak dan bapa itu, mengingatkan Aliff Syukri kenangan bersama arwah sebelum ini.

Bapa Aliff Syukri meninggal dunia pada Februari lalu, akibat menghidap ser4ngan jantung tahap ketiga dan paru-paru berair.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Golden Night AS Legacy Gala Dinner Venue: Mandarin Oriental Hotel Date: 20/4/2019 Event Coordinator: @rumahmimpi.team Decoration: @flair.design Suit/ Dress: @rizmanruzaini Videographer: @mqproduction

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Sumber : MHE TV

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Islamik Info

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @IslamikInfoMedia

Sumber  : MH

Apa kata anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*